به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    بسیاری از افراد برای مصارف شخصی نیاز به دستگاه لیزر موهای زائد دارند، حتی اکثر کلینیک‌های زیبایی پوست و مو نیز به تعداد بالا به چنین دستگاه‌هایی نیاز مبرم خواهند داشتاما مشکل اساسی که در این میان برای هر دو گروه وجود دارد، این است که نمی‌دانند این‌گونه دستگاه‌ها را از چه طریقی تهیه کنندطبیعتاً در هر شهری نمایندگی‌های مختلفی برای فروش دستگاه‌های لیزر وجود دارد، اما سوال اینجاست که کدامیک از آنها معتبر و دارای شرایط فروش مناسب‌تری هستند.

    ما در این مقاله اختصاصاً در خصوص خرید دستگاه لیزر در تهران صحبت خواهیم کردبه هر حال هر چه باشد، تعداد کلینیک‌های پوست و مو در این شهر بیش از دیگر شهرهاستاما قبل از هر چیزی قصد داریم بهترین مدل لیزر را برای رفع موهای زائد معرفی کنیم که پیشنهاد ما استفاده از لیزر دایود استاین دستگاه با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است که می‌تواند برای مدت طولانی در مراکز پوست و مو بکارگیری شود.

    دستگاه لیزر دایود مورد استفاده در اکثر کلینیک‌های معتبر دنیا

    اگر چه دستگاه‌های لیزر زیادی وجود دارند که هر کدام‍‌‌ دارای تأییده‌ی سازمان‌های مختلف دنیا هستند، اما رویه‌ی کاری دستگاه لیزر دایود آن را مجزا از دیگر دستگاه‌های لیزر مو کرده استضمن اینکه اثربخشی فوق العاده لیزر دایود باعث شده است تا کمتر پزشک متخصصی به سراغ استفاده از دیگر وسایل پاک‌سازی پوست بروددر کنار این موارد تمامی متخصصان پوست علاقه به استفاده از دستگاهی دارند که عوارض کمتری را بر پوست بیمار ایجاد کنداین موضوع؛ هم می‌تواند به نفع متقاضی لیزر باشد و هم می‌تواند کسب و کار پزشکان زیبایی پوست و مو را رونق دهد.

    با این تفاسیر توصیه می‌کنیم که اگر قصد تهیه یک دستگاه لیزر مو را دارید، حتماً برند دایود را بررسی کنیدطبق تجربه‌؛ پزشکانی که در رابطه با خرید دستگاه لیزر با ما در ارتباط بوده‌اند، بیشترین خرید این‌گونه از لیزرهای مو را به برند دایود اختصاص داده‌اند، چرا که در وهله‌ی اول هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم کیفیت مناسبی دارد و به خوبی می‌تواند عملکرد مورد انتظار از آن را برآورده کندحال سوال اینجاست، شرکت معتبری که بتوانید از آن چنین دستگاهی را بخرید را چگونه می‌توانید پیدا کنیدراه دوری نروید چرا که شرکت diodealex.ir خدمات ارزنده‌ای در این خصوص به آحاد مردم ارائه می‌دهد که در ادامه به بخش مهمی از آن خواهیم پرداخت.

    معرفی فروشگاه معتبر جهت خرید دستگاه لیزر دایود در تهران

    مسلماً برای همه‌ی افراد در درجه اول کارآیی دستگاه لیزر اهمیت داردحال سوال دیگری پیش می‌آید که آیا دستگاه لیزر دایود می‌تواند عملکرد مناسبی حتی در دراز مدت داشته باشد؟ جواب این سوال را می‌توانید از کلینیک‌هایی بخواهید که از این وسیله‌ی ارزشمند استفاده کرده‌اندبا این حال به صورت روزانه مراکز زیبای زیادی در تهران اقدام به خرید این دستگاه از شرکت diodealex.ir می‌کنند که این موضوع نشان‌دهنده‌ی رضایت حداکثری متخصصین و متقاضیان پاک‌سازی پوست از این دستگاه است.

    از دیگر دلایلی که شرکت diodealex.ir را به یکی از مراکز فروش معتبر در شهر تهران تبدیل کرده است، مزایایی است که این شرکت برای خریداران در نظر گرفته است که یکی از این مزایا، خدمات پس از فروش 10 ساله‌ی محصولات، بخصوص دستگاه لیزر دایود استاین خدمات به کلیه افراد و مراکز زیبایی پوست و مو به یکسان داده شده است.

    ضمن اینکه قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای فروش لیزر دایود نیز مورد استقبال علاقمندان به این دستگاه قرار گرفته استهمانطور که می‌دانید نوسانات ارز به شدت زیاد شده است اما ثبات در قیمت دستگاه لیزر دایود خیال بسیاری از افراد را برای خرید این دستگاه راحت کرده است.

    حال اگر می‌خواهید یک دستگاه با کیفیت مانند لیزر دایود برای حذف موهای زائد داشته باشید، از شماره تماس‌های موجود در سایت شرکت diodealex.ir برای برقراری ارتباط با مشاوران سایت استفاده کنید.

     

    حسین
    -
    بازدید : 379
    برچسب‌ها :

    از آنجا که این مسئله باعث ایجاد مشکلات ترمیمی می شود ، زن و شوهر از تأسف آورتر از مرغ هستند. این یک فکر شگفت آور است ، به وضوح. مدتی است که مرغ به جای گوشت قرمز ، جایگزین فزاینده ای به حساب می آمد و در این صورت فروتنانه است و استفاده از مرغ در طول قرن مهم برجسته تصور می شود. در هر صورت ، این مسائل عظیم خود را مطرح می کند. 

     

    همانطور که در این شماره بررسی خواهید کرد ، تقریباً نسبت قابل توجهی چربی و کلسترول موجود در مرغ مانند همبرگر وجود دارد. از بین بردن پوست به حاشیه کمک می کند. مقدار زیادی از چربی ها در خود گوشت است. علاوه بر این ، مرغ بزرگترین چاه چربی در معرض خطر آمینهای هتروسیکلیک در برنامه غذایی آمریکا است. 

     

    آلایندگی ها از مرغ شروع می شود که خصوصاً ناراحت کننده است. همانطور که جوجه ها را قاطی می کنند ، شکاف های خرد شده را با یک حیوان بالدار شروع کرده و سپس به شکل زیر وارد می کنید. مونتاژ مواد مدفوع موجود در دوشهای آب برای خنک کردن اجساد. دقیقاً وقتی "آب مرغ" از روی بسته روی آشپزخانه شما بیرون می رود ، جالب است که به یاد بیاورید که مرغ ها کالای طبیعی نیستند. آنها آب ندارند. آنچه که با پاک کردن خود مرتب می کنید نوشیدنی ترکیبی از آب خنک کننده ، سرم مرغ و زباله است. علاوه بر این ، یک قطعه باورنکردنی که قابل توجه تر آن کود مرغ است در داخل گوشت باقی می ماند و مانند یک دستمال مرطوب همچنان که مخزن لرز را تجربه می کرد ، حفظ می شود. 

     

    میکروارگانیسم ها اکنون در بازار زنده هستند. با کمال تعجب ، اثر انگشت به ارث رسیده نشان داده است که میکروارگانیسم هایی که در چیزهای مرغ در بازارهای استاندارد عطسه می کنند ، در حدود 80 درصد از بیماریهای ادراری انسانی مسئولیت پذیر این حزب هستند. این میکروارگانیسم های قابل مقایسه اکثر اوقات به گاوها سرایت می کنند ، زیرا کشاورزان مرغ تلاش می کنند کود جمع آوری شده را در گلدان خود دور کنند و آن را به حیوانات لبنی تغذیه کنند. طبق ارزیابی کمیته پزشکان گذشته ، 18 درصد از کشاورزان مرغ آرکانزاس از زباله های مرغ به عنوان سیل ، گسترش عوامل بیماری زا و در برابر بیماری جلوگیری می کنند. جوجه ها در محدوده سنی شش و دو ماهگی در برخی مکان ها قصیده می شوند و با سرعت 140 تا 175 حیوان پرنده برای هر دقیقه اعدام می شوند.

     

     همه چیز بدان معنی است که آمریکایی ها بیش از 1 میلیون مرغ به طور مداوم از آن تغذیه می کنند. خوشبختانه ، هیچ انتخابی که به تدریج مساعد باشد وجود ندارد ، چیزی که ما دوست داریم در این شماره بررسی کنیم. مرغ بزرگترین چاه از بیماری است که باعث ایجاد آمینهای هتروسیکلیک در رژیم غذایی آمریکایی می شود.

    حسین
    -
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    این یک بیماری بسیار طبیعی و غیر قابل مقاومت است که باعث می شود مدفوع آزاد و آبکی شود با این هدف که بتواند بدن را کاملاً صاف فرار کند و شما باید چند بار به دستشویی مراجعه کنید. این شرایط می تواند در جایی از 1 تا 2 روز طول بکشد.

     

    از آنجا که باعث می شود کانال آب زیادی از بدن خارج شود ، می تواند قطعات قابل توجهی از بدن را تخلیه کند و یک خطر واقعی بهزیستی است. از این رو ، نیاز به درمان و مراقبت دارد ، در غیر این صورت می تواند تأثیرات متفاوتی بر بدن بگذارد و حتی در موارد جدی نیز منجر به مرگ شود.

     

    دلیل شل شدن روده ها

     

    عامل اصلی این بیماری ، آلودگی است. آلودگی ها به روش های مختلفی می توانند به عنوان انگل ، عفونت و ارگانیسم های میکروسکوپی وارد بدن شوند و می توانند چارچوب مربوط به معده و دستگاه های گوارشی را ناراحت کنند. یکی از مهمترین روشهای انتقال بیماری به بدن ، صرفه جویی در آب و تغذیه آلوده بویژه هنگام حرکت است. در چنین شرایطی ، بدن شروع به رویارویی با این بازدید کنندگان مستثنا می کند و به حقیقت گفته می شود ، شل بودن روده ها یک قطعه از واکنش طبیعی بدن به نبرد است.

     

    به نظر می رسد که ممکن است ، با وجود آلودگی ، ریشه آن:

     

    تحت تأثیر منافع خاص تأثیر می گذارد

     

    واکنش برخی داروها

     

    به عنوان مثال ، ناهنجاری روده ، بیماری کرون است

     

    رادیوتراپی

     

    پرکاری تیروئید

     

    سندرم روده تحریک پذیر IBS

     

    چند تومور

     

    دیابت

     

    مقدار زیادی از دویدن

     

    استفاده از مشروبات الکلی

     

    سوء استفاده از داروهای روده

     

    ناسازگاری

     

    فشار

     

    نشانه های اجرا

     

    علائم این آزمایشات بر اساس جدیت و حرکت عوارض جانبی آنها به دو دسته بندی جدا می شود:

     

    بدون عارضه

     

    متلاشی

     

    پدیده اجرا می شود

     

    اجرای برنامه های قانع کننده یا غیر واقعی که همه ما در طول زندگی انجام داده ایم. دوره این نوع شل بودن روده ها حدود 1 تا 2 روز است و به طور موثر درمان می شود. مهمترین عوارض جانبی روده های سست بدون عارضه عبارتند از:

     

    مدفوع آزاد و آبکی

     

    تورم و سوء هاضمه

     

    حس انتقادی را برای تخلیه مدفوع احساس کنید ، بنابراین نگه داشتن آن بسیار سخت است.

     

    مشکلات معده

     

    حسین
    -
    بازدید : 324
    برچسب‌ها :

    یک بیماری عفونی ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی است که در سکو اولیه بینی را پایین تأثیر قرار میدهد . گلو , سینوسها و حنجره نیز ممکن است مبتلا شوند . علامتها و علائم ممکن است کمتر از دو روز بعد از قرار به دست آوردن در معرض ویروس ظاهر شود . اینها ممکن است دربرگیرنده سرفه , گلودرد , آبریزش بینی , عطسه , سردرد و تب باشد . افراد معمولاً در هفت تا قریه روز بهبود می‌یابند , اما برخی از علامت ها ممکن است تا سه هفته ادامه یابد . بعضی وقت ها ممکن است افراد با مشکلات بهداشتی دیگر دچار سرشت الریه شوند .

     

    بیش از 200 سویه ویروس در ساخت آنفو لانزا نقش دارند و متداول ترین رینو ویروس ها میباشند . آن‌ها در طی تماس نزدیک با افراد آلوده یا به صورت غیرمستقیم از طریق تماس با اشیا جانور در محیط , از طریق هوا پخش می گردند و پیرو آن انتقال به دهان یا بینی انجام می شود . عامل ها خطر دربرگیرنده مراجعه به مراکز محافظت از نوپا , خوابیدن مناسب و فشار کم عقل نیست . این علائم بیشتر ناشی از پاسخ ایمنی بدن به عفونت است خیر تخریب بافت به وسیله خود ویروس ها . در مقابل , مبتلایان به آنفلوانزا میتوانند علائم مشابه افراد مبتلا به آنفولا‌نزا را نشان دهند ولی معمولاً علامت ها آن شدیدتر است . علاوه بر این , آنفلوانزا احتمالاً منجر به ایجاد آبریزش بینی می شود .

     
    منبع : wikipedia
    حسین
    -
    بازدید : 321
    برچسب‌ها :

    نشانه ها کلیدی آنفولا‌نزا شامل سرفه , آبریزش بینی , عطسه , احتقان بینی و گلودرد است که گاه با درد عضلانی , خستگی , سردرد و تلف کردن اشتها همراه است . گلو درد در حدود 40 % مورد ها و سرفه در حدود 50 % وجود دارد , در حالی که درد عضلانی در حدود نیمی از آن صورت می دهد . در بزرگسالان , تب به طور کلی نیست , اما در نوزادان و خردسالان خردسال شایع است . سرفه معمولاً نسبت به آنفلوانزا همراه خفیف است .

     

     در حالی که سرفه و تب نشانگر احتمال بروز آنفلوانزا در بزرگسالان است , شباهت زیادی میان این دو شرط موجود است . تعدادی از ویروس هایی که سبب آنفولا‌نزا می شوند نیز ممکن است منجر به عفونت فارغ از آرم شوند .

    رنگ خلط یا ترشح بینی ممکن است از روشن تا زرد تا سبز متعدد باشد و نشان دهنده کلاس استدلال ساخت عفونت نیست .

     

     

    حسین
    -
    بازدید : 338
    برچسب‌ها :

    یبوست به حرکات روده ای گفته می شود که نادر است و یا عبور آنها دشوار است . مدفوع اغلب مشقت بار و خشک است . نشانه ها دیگر ممکن است شامل درد شکم , نفخ و احساس مثل اینکه شخص تماما از سعی روده عبور نکرده باشد . عوارض ناشی از یبوست ممکن است شامل بواسیر , شقاق مقعد یا انقباض مدفوع باشد . فرکانس طبیعی حرکت روده در بزرگسالان در بین سه نفر در روز و سه در هفته است . نوزادان معمولاً روزانه سه تا چهار تکان روده دارند , در حالی که کودکان خردسال معمولاً دو تا سه طی روز دارند .

     

    یبوست عوارض زیادی داراست . علل شایع دربرگیرنده حرکت آهسته مدفوع در روده بزرگ , سندرم روده تحریک پذیر و اختلالات کف لگن است . بیماریهای مرتبط با بیماری مشتمل بر کم کاری تیروئید , دیابت , بیماری پارکینسون , بیماری سلیاک , حساسیت به گلوتن غیر سلیاک , سرطان روده بزرگ , دیورتیکولیت و بیماری التهابی روده است .

     

     داروهای مرتبط با یبوست شامل مواد افیونی , آنتی اسیدهای یگانه , مسدود کننده کانال کلسیم و ضد کلرژیکها میباشند . از در بین افرادی که مواد مخدر مصرف می‌نمایند , حدود 90 % در گیر یبوست می گردند . یبوست راجع‌به کاهش وزن یا کم خونی بیشتر نگران کننده است , خون در مدفوع موجود است , سابقه بیماری التهابی روده یا سرطان روده بزرگ در خانواده یک فرد موجود هست , یا در کسی که پیرتر است آغاز جدیدی است .

    حسین
    -
    بازدید : 345
    برچسب‌ها :

    معالجه های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است مشتمل بر بعضا از جراحی ها , پرتو درمانی , شیمی درمانی و معالجه هدفمند باشد . سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارا‌هستند ممکن است با کار جراحی قابل معالجه باشند , در حالی که سرطان که به صورت گسترده پیشرفته است , معمولاً قابل معالجه نیست , با مدیر جهت بهبود کیفیت معاش و علامتها سوق دهی می شود . میزان بقای پنج ساله در آمریکا حدود 65 % است . احتمال بقاء شخص بستگی به ترقی سرطان داراست ,

     

     آیا با جراحی و سلامت کلی شخص می توان کلیه سرطان را از میان موفقیت . در تراز عالم , سرطان روده بزرگ سومین نوع سرطان است که حدود 10 % از کل موردها را تشکیل میدهد . در سال 2018 , 1 . 09 میلیون مورد تازه و 551 , 000 مرگ بر اثر این بیماری صورت داده است . این بیماری در کشورهای پیشرفته بیشتر از 65 %موارد مشاهده می شود. این بیماری در زنان کمتر از مردان است. 

     
    حسین
    -
    بازدید : 309
    برچسب‌ها :

    سرطان کولورکتال ( CRC ) , همینطور تحت عنوان سرطان روده و روده بزرگ شناخته می شود , ترقی سرطان از روده بزرگ یا این که روده بزرگ ( بخش هایی از روده بزرگ ) است . سرطان پرورش غیرعادی سلولهایی است که توان یورش یا این که گسترش به بقیه قسمتهای تن را دارا‌هستند . علائم و نشانه ها ممکن است مشتمل بر خون در مدفوع , تغییر حرکات روده , کاهش وزن و شم خستگی در تمام بازه زمانی باشد .

     

    بیشتر سرطانهای کولورکتال به دلیل عوامل سالخوردگی و شیوه معاش , و تعداد مقداری از موارد به دلیل اختلالات ژنتیکی مورد ای است . بقیه کارداران خطرزا مشتمل بر رژیم , چاقی , سیگار کشیدن و عدم کار بدنی است . عوامل رژیم غذایی که خطر را ارتقا می‌دهد مشتمل بر گوشت قرمز رنگ , گوشت فرآوری شده و الکل است . استدلال خطر دیگر بیماری التهابی روده است که دربرگیرنده بیماری کرون و کولیت اولسراتیو است . بعضی از اختلالات ژنتیکی موروثی که می‌توانند باعث سرطان روده بزرگ شوند شامل پولیپوزوم آدنوماتوز خانوادگی و سرطان روده بزرگ غیر پولیپ موروثی است . با این وجود , این مورد مورد ها کمتر از 5 % موردها را نشان میدهد . به طور معمول تحت عنوان یک تومور خوش خیم , اکثر زمان ها به صورت پولیپ شروع میشود , که به مرور سرطانی می شود .

     

    سرطان روده ممکن است با به دست آوردن مثال ای از روده بزرگ در طی سیگموئیدوسکوپی یا این که کولونوسکوپی تشخیص داده شود . این مسئله بعد از تصویربرداری طبابت برای تعیین میزان شیوع بیماری دنبال می شود . غربالگری برای دوری و کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان روده بزرگ موثر است . غربالگری , با یکی روشهای متفاوت , از 50 سالگی تا 75 سالگی توصیه می شود . در زمان کولونوسکوپی , در صورت یافتن , ممکن است پولیپهای کوچک برداشته شود . در‌حالتی که پولیپ یا این که تومور بزرگی پیدا شود , ممکن است بیوپسی برای بررسی این که سرطان سرطانی است یا این که خیر انجام شود . آسپرین و بقیه داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خطر را کاهش می دهند . با این وجود , به دلیل دلایل جانبی , به کارگیری همگانی آن ها برای این مراد سفارش نمیشود .

    حسین
    -
    بازدید : 323
    برچسب‌ها :

    درمان سفارش شده نخستین با داروهای ساده ای از درد مانند ایبوپروفن و پاراستامول ( استامینوفن ) برای سردرد , داروهای تهوع و دوری از ساخت محرک است . داروهای خاص مانند تریپتان یا ارگوتامین ممکن است در کسانی که داروهای ساده درد اثر گذار نیستند , استعمال شود . ممکن است کافئین به مورد ها فوق بیشتر شود . تعدادی از داروها برای خودداری از حملات از جمله متوپرولول , والپروات و توپیرامات موءثر میباشند .

     

    در مرحله عالم , تقریباً 15 % از افراد مبتلا به میگرن هستند . این اغلب در دوران بلوغ آغاز میشود و در دوران میانسالی بدترین حالت است . در برخی از خانمها , پس از یائسگی شایع تر میگردند . از سال 2016 , این یکی از همه گیرترین عوارض ناتوانی است . شرح نخستین سازگار با میگرن در پاپیروس Ebers وجود دارد , که در حدود 1500 سال پیش از ولادت مسیح در مصر باستان مندرج شده است . کلمه ( میگرن ( از یونانی ( ικμικρανία ( ( hemikrania ) , ( درد از یک طرف سر ( , از ἡμι - ( hemi - ) , ( نیمه ( , و κρανίον ( kranion ) , ( جمجمه ( است .

     
    حسین
    -
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    میگرن یک بیماری سردرد اول است که با سردردهای مکرر از میانگین ​​تا شدید مشخص می شود . معمولا , سردردها نیمی از راز را پایین تأثیر قرار می دهند , از حیث فضای سبز ضربان دار هستند و از تعدادی ساعت تا 3 روز دوام می آورند . علامتها مرتبط ممکن است شامل تهوع , استفراغ و حساسیت به نور , صدا یا بو باشد . این درد معمولاً با فعالیت بدنی بدتر می شود . حداکثر یک سوم افراد یک هاله دارند : به طور معمول یک عصر کوتاه از مشکل در بینایی که نشان می دهد سردرد به زودی صورت خواهد بخشید . بعضی وقت ها , اورا با فقدان و یا سوای سردرد پیرو آن رخ می دهد .

     

    اعتقاد و باور بر این است که میگرن به دلیل ترکیبی از عوامل محیطی و ژنتیکی است . حدود دو سوم موردها در خانواده ها جریان داراست . تغییر‌و تحول سطح هورمون همچنین ممکن است نقش داشته باشد , زیرا میگرن در دختران پیشین از بلوغ مقداری بیش تر از دختران را ذیل تأثیر قرار می دهد و دو تا سه برابر زنان بیشتر از آقایان . خطر میگرن معمولاً در دوران بارداری کاهش می یابد . مکانیسمهای زیربنایی کاملاً معین نیست . با این وجود اعتقاد و باور بر این است که آن ها اعصاب و رگ های خونی مغز را درگیر میکنند .

    حسین
    -
    بازدید : 309
    برچسب‌ها :

    دلایل یبوست را می توان به مادرزادی , اول و ثانویه تقسیم کرد . مرسوم ترین جور نخستین و تهدید کننده زندگی نیست . همچنین می‌تواند براساس گروه سنی که تحت تأثیر خردسالان و بزرگسالان قرار میگیرند تقسیم شود .

     

    یبوست نخستین یا عملکردی توسط نشانه ها مداوم بیشتراز شش ماه تعریف می شود که علت دارای اهمیت آن مثل عوارض جانبی دارویی یا بیماری طبی مورد ای نیست . این بیماری با درد شکم همراه نیست , بنابراین آن را از سندرم روده تحریک پذیر مختلفی می‌نماید . این رایج ترین گونه یبوست است و غالباً یک‌سری منظوره است . در بزرگسالان , چنین عوارض دارای اهمیت دربرگیرنده موردها زیر است : انتخاب رژیم غذایی از قبیل فیبر غذایی کافی یا مصرف مایعات یا علل رفتاری نظیر کاهش کار بدنی . در افراد پیر , علل شایع به مصرف ناکافی فیبر در رژیم غذایی , مصرف ناکافی مایعات , کاهش فعالیت بدنی , عارضه ها جانبی داروها , کم کاری تیروئید و انسداد ناشی از سرطان کولورکتال نسبت داده شده شده‌است . با این وجود شواهد برای حمایت از این عوامل ضعیف است .

     

    علل ثانویه مشتمل بر عارضه ها جانبی داروهایی مانند مواد مخدر , اختلالات غدد باطن ریز و متابولیک مانند کم کاری تیروئید و انسداد مانند سرطان روده بزرگ است . بیماری سلیاک و حساسیت به گلوتن غیر سلیاک نیز ممکن است همراه با یبوست باشد . سیستوسل میتواند در سود یبوست مزمن ساخت شود .

    حسین
    -
    بازدید : 316
    برچسب‌ها :

    مالاریا یک بیماری عفونی ناشی از پشه است که بر انسان و حیوانات دیگر تأثیر می گذارد. مالاریا باعث علائمی می شود که معمولاً شامل تب ، خستگی ، استفراغ و سردرد می شود. در موارد شدید می تواند باعث زرد شدن پوست ، تشنج ، اغما یا مرگ شود. علائم معمولاً ده تا پانزده روز پس از گاز گرفتن توسط یک پشه آلوده شروع می شود. اگر به درستی درمان نشود ، ممکن است افراد ماهها عود بیماری کنند. در کسانی که به تازگی از یک عفونت جان سالم به در برده اند ، مجدد عفونت معمولاً باعث علائم خفیف تر می شود. اگر فرد در معرض ادامه بیماری مالاریا نباشد ، این مقاومت جزئی در طی ماهها و سالها از بین می رود.

     

    این بیماری توسط میکروارگانیسم های تک سلولی گروه Plasmodium ایجاد می شود. این بیماری بیشتر توسط پشه ماده آلوده Anopheles منتشر می شود. نیش پشه انگل های موجود از بزاق پشه را به خون شخص وارد می کند. انگل ها در جنین بالغ و تولید مثل به کبد می روند. پنج گونه Plasmodium می توانند توسط انسان آلوده شده و گسترش یابند. بیشتر مرگ و میرها توسط P. falciparum ایجاد می شود زیرا P. vivax ، P. ovale و P. malariae بطور کلی باعث ایجاد خفیف تر مالاریا می شوند. گونه P. knowlesi به ندرت باعث ایجاد بیماری در انسان می شود. مالاریا معمولاً با معاینه میکروسکوپی خون با استفاده از فیلمهای خونی یا آزمایشهای تشخیصی سریع مبتنی بر آنتی ژن تشخیص داده می شود. روش هایی که از واکنش زنجیره ای پلیمراز برای تشخیص DNA انگل استفاده می شود ، توسعه یافته اند ، اما به دلیل هزینه و پیچیدگی آنها در مناطقی که مالاریا شایع است ، کاربرد گسترده ای ندارند.

     

    خطر ابتلا به بیماری را می توان با جلوگیری از گزش پشه ها از طریق استفاده از پشه ها و مواد دافع حشرات ، یا با اقدامات کنترل پشه مانند سم پاشی حشره کش ها و تخلیه آب ایستاده کاهش داد. داروهای مختلفی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری مالاریا در مسافران به مناطقی که این بیماری شایع است ، وجود دارد. دوزهای گاه به گاه داروی ترکیبی سولفادوکسین / پیریم آمامین در نوزادان و بعد از سه ماهه اول بارداری در مناطقی که میزان مالاریا بالایی دارند توصیه می شود. علیرغم نیاز ، هیچ واکسن مؤثر وجود ندارد ، اگرچه تلاش برای توسعه یکی ادامه دارد. درمان توصیه شده برای مالاریا ترکیبی از داروهای ضد مالاریا است که شامل یک آرتمیسینین است. داروی دوم ممکن است یا مافلوکین ، لومفانتین یا سولفادوکسین / پیریمامین باشد. اگر یک Artemisinin در دسترس نباشد ممکن است از کوینین به همراه داکسی سایکلین استفاده شود. توصیه می شود در مناطقی که بیماری شایع است ، قبل از شروع درمان به دلیل نگرانی از افزایش مقاومت دارویی ، مالاریا را تأیید کنید. مقاومت در بین انگلها به چندین داروی ضد مالاریایی رسیده است. به عنوان مثال ، مقاوم در برابر کلروکین P. falciparum در اکثر مناطق مالاریا گسترش یافته است ، و مقاومت در برابر آرتمیسینین در برخی از مناطق جنوب شرقی آسیا به یک مشکل تبدیل شده است.

     

    این بیماری در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری که در یک باند گسترده در اطراف استوا وجود دارد ، گسترده است. این شامل بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا ، آسیا و آمریکای لاتین است. در سال 2016 ، 216 میلیون مورد از بیماری مالاریا در سرتاسر جهان وجود داشته که حدود 445،000 تخمین زده شده است. تقریباً 90٪ موارد مرگ و میر در آفریقا رخ داده است. نرخ بیماری از 2000 تا 2015 با 37 درصد کاهش یافته است ، اما از سال 2014 افزایش یافته است که در طی آن 198 میلیون مورد وجود داشته است. مالاریا معمولاً با فقر همراه است و تأثیر منفی عمده ای بر توسعه اقتصادی دارد. تخمین زده می شود که در آفریقا 12 میلیارد دلار آمریکا در سال به دلیل افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، از دست رفتن توانایی کار و اثرات منفی بر گردشگری ضرر داشته باشد.

    حسین
    -
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    زئونوز (زوناوز جمع یا بیماری زونا) بیماری عفونی است که توسط باکتری ها ، ویروس ها و انگل ها در بین حیوانات (معمولاً مهره داران) و انسان پخش می شود.

     

    بیماریهای عمده مدرن مانند بیماری ویروس ابولا و سالمونلوز بیماری زونا است. اچ آی وی یک بیماری زونوتیکی بود که در اوایل قرن بیستم به انسان منتقل شد ، اگرچه اکنون به یک بیماری جداگانه تنها انسان جهش یافته است. بیشتر انواع آنفلوانزا که باعث آلوده شدن انسان می شوند ، بیماریهای انسانی هستند ، اگرچه بسیاری از انواع آنفلوانزای خوکی و آنفولانزای مرغی حیوانات وحشی هستند. این ویروس ها گاه با نوعی آنفولانزای انسانی نوترکیب می شوند و می توانند باعث بروز بیماری های همه گیر مانند آنفولانزای 1918 اسپانیا یا آنفولانزای خوکی در سال 2009 شوند. زئونوزها می توانند توسط طیف وسیعی از عوامل بیماری زا مانند ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها و انگل ها ایجاد شوند. از 1415 عامل بیماری زا شناخته شده برای آلوده شدن به انسان ، 61٪ آنها از نظر جنون بودند. بیشتر بیماریهای انسانی در حیوانات سرچشمه گرفته اند. با این حال ، فقط بیماری هایی که بطور معمول حیوان را به انسان منتقل می کنند ، مانند هاری ، زئونوز مستقیم محسوب می شوند.

     

    زئونوزها حالتهای مختلف انتقال دارند. در zoonosis مستقیم این بیماری از طریق رسانه هایی مانند هوا (آنفولانزا) یا از طریق گزش و بزاق (هاری) مستقیماً از حیوانات به انسان منتقل می شود. در مقابل ، انتقال نیز می تواند از طریق یک گونه واسطه (که به آن یک بردار گفته می شود) اتفاق بیفتد ، که عامل بیماری زایی بیماری بدون آلوده شدن است. وقتی انسان حیوانات را آلوده می کند ، به آن بیماری زونوز معکوس یا آنتروپونوز گفته می شود. این اصطلاح از زبان یونانی است: ζῷον zoon "حیوان" و νόσος nosos "بیماری".

    حسین
    -
    بازدید : 323
    برچسب‌ها :

    جرب یا گال ، که به عنوان خارش هفت ساله نیز شناخته می شود ، یک عفونت مسری پوست است که توسط کنه Sarcoptes scabiei انجام می شود. شایع ترین علائم آن خارش شدید و بثورات جوش مانند است. گاهی اوقات ، برف های ریز در پوست دیده می شود. در اولین عفونت ، فرد معمولاً بین دو تا شش هفته دچار علائم می شود. در طی دوم عفونت علائم ممکن است در 24 ساعت شروع شود. این علائم می تواند در بیشتر بدن یا فقط نواحی خاصی مانند مچ دست ، بین انگشتان یا در امتداد دور کمر وجود داشته باشد. ممکن است سر متضرر شود ، اما این به طور معمول فقط در کودکان خردسال مشاهده می شود. خارش اغلب در شب بدتر است. خاراندن ممکن است باعث شکسته شدن پوست و عفونت باکتریایی اضافی پوست شود.

     

    گال ناشی از عفونت با کنه ماده Sarcoptes scabiei var ایجاد می شود. هومینیس ، اکتوپارازیت. کنه ها برای زنده ماندن و سپرده کردن تخم ها به پوست پوست می ریزند. علائم بیماری زخم ناشی از واکنش آلرژیک به کنه ها است. اغلب ، فقط بین 10 تا 15 کنه در یک عفونت دخیل هستند. زخم اغلب در طی یک دوره نسبتاً طولانی تماس مستقیم پوست با فرد آلوده (حداقل 10 دقیقه) مانند مواردی که ممکن است در طول رابطه جنسی یا زندگی در کنار هم رخ دهد ، پخش می شود. گسترش بیماری ممکن است حتی اگر فرد هنوز علائمی ایجاد نکرده باشد رخ دهد. شرایط شلوغ زندگی مانند شرایط موجود در مهد کودک ، خانه های گروهی و زندان ها خطر شیوع آن را افزایش می دهد. مناطقی با عدم دسترسی به آب نیز از نظر بیماری بیشتر است. پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته شدن شکم پوستی شکل جدی تر از بیماری است. این بیماری معمولاً فقط در افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف رخ می دهد و افراد ممکن است میلیون ها کنه داشته باشند و آنها را مسری تر جلوه دهد. در این موارد ، گسترش عفونت ممکن است در حین تماس کوتاه یا توسط اشیاء آلوده رخ دهد. کنه بسیار کوچک است و معمولاً به طور مستقیم قابل مشاهده نیست. تشخیص براساس علائم و علائم است.

     

    تعدادی از داروها برای درمان مبتلایان از جمله پرمترین ، کروتامیتون و کرم های لیندان و قرص ایورمکتین در دسترس هستند. تماس های جنسی طی یک ماه گذشته و افرادی که در یک خانه زندگی می کنند نیز باید همزمان انجام شوند. ملافه و لباس مورد استفاده در سه روز گذشته باید در آب داغ شسته شده و در خشک کن گرم خشک شوند. از آنجا که کنه بیش از سه روز به دور از پوست انسان زندگی نمی کند ، به شستشوی بیشتر احتیاج نیست. علائم ممکن است بعد از درمان دو تا چهار هفته ادامه یابد. اگر بعد از این مدت علائم ادامه یابد ، ممکن است عقب نشینی لازم باشد.

     

    زخم یکی از سه اختلال پوستی شایع در کودکان به همراه کرم حلقوی و عفونت های باکتریایی پوست است. در سال 2015 ، حدود 204 میلیون نفر (2.8٪ از جمعیت جهان) را مبتلا می کند. به همان اندازه در هر دو جنس شایع است. جوان و پیر بیش از پیش تحت تأثیر قرار می گیرند. همچنین در کشورهای در حال توسعه و آب و هوای گرمسیری بیشتر دیده می شود. کلمه scabies از لاتین است: scabere ، "to scratch". حیوانات دیگر زخمهای انسان را گسترش نمی دهند. عفونت در حیوانات دیگر به طور معمول توسط کنه های کمی متفاوت اما مرتبط ایجاد می شود و به عنوان سارکوپتیک شناخته می شود.

    حسین
    -
    بازدید : 334
    برچسب‌ها :

    دوش و چشم شوی اضطراری از ایمنی تجهیزات ایمنی ضروری برای هر آزمایشگاهی است که از مواد شیمیایی و مواد خطرناک استفاده می کند و با هدف کاهش آسیب های محیط کار و دور نگه داشتن کارکنان آزمایشگاه از خطرات مختلف.

     

    انواع دوش و چشم شوی اضطراری مایع برای شستشوی چشم و سیستم های ایمنی از جمله دوش ایمنی ، ایستگاه های شستشوی ابرو ، شیلنگ های خاکی ، واحدهای ترکیبی و بطری های قابل شستشو وجود دارد.

     

    انواع دوش و چشم شوی

     

    دوشی که در عکس میبینید برای شستن سر و بدن فرد که با مواد شیمیایی خطرناک در تماس است طراحی شده است. حجم زیادی از آب استفاده می شود و ممکن است کاربر بخواهد لباس های آلوده به مواد شیمیایی خطرناک را از بین ببرد. بخاطر فشار زیاد آب از دوش ایمنی برای گرگرفتگی چشم ها استفاده نشود ، که می تواند به چشم فرد آسیب برساند.

     

     

    نحوه استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری

     

    مدت زمان استفاده از دوش

     

    وقتی که چشم فرد با مواد شیمایی تماس پیدا میکند قبل از اینکه به پزشک مراجعه کند باید حداقل 15 دقیقه چشم خود را با دوش و چشم شوی اضطراری بشوید.

     

    شیلنگ خاکی

     

    شیلنگ خاکی ، تجهیزاتی است که می تواند آب را به نقطه خاصی از بدن که در معرض مواد شیمیایی قرار گرفته اسپری کند. فایده شیلنگ خاکی این است که از آن می تواند برای کسی که نمی تواند به  دوش برسد یا در مواردی ماسه چشم و دوش در دسترس نباشد.

     

    واحد ترکیبی

     

    واحد ترکیبی جایی است که سایر واحدها مانند ایستگاه دوش ، ایستگاه شستشوی چشم و شیلنگ خاکی که لوله کشی یکسانی دارند. این واحد در آزمایشگاه هایی که از مواد شیمیایی خطرناک با خواص مختلف استفاده می شود ، مفید است.

     

    بطری ابرو

     

    بطری ابری به عنوان واحد مخصوص شستشوی چشم شناخته می شود ، مکمل دوش و چشم شوی اضطراری است. با این حال ، ایستگاه های شستشوی چشم نمی توانند بطری های قابل شستشوی گلدان جایگزین شوند زیرا آنها استانداردهای ایمنی را رعایت نمی کنند. بطری های گل مژه ای به فرد اجازه می دهد تا ناحیه آسیب دیده را فوراً شستشو دهد ، یا تا زمانی که فرد نتواند به ایستگاه مایع ثابت شود. مژه های اولیه با یک جریان شستشو طراحی شده بودند ، اما پیشرفت های اخیر باعث شده است که مژه ها بتوانند همزمان هر دو چشم را شستشو دهند. در صورت ارائه اسیدهای قوی یا مواد شیمیایی قلیایی ممکن است یک محلول خنثی برای pH برای شستشوی اورژانسی انتخاب شود تا خطر آلودگی را کاهش دهد.

    حسین
    -
    بازدید : 318
    برچسب‌ها :

     

    Terrible propensity director of Medical Equipment Merchants Union has said about the bit of setting up a budgetary channel with Switzerland: "In Iran, the affiliations obtaining drugs pay the money to Iranian banks and these banks send the cash related credit to the records in the banks of Switzerland. In any case, the essential issue is that Iranian banks don't access to the points of interest required for the game plan of money transmission, in Europe". 

     

    IMEDPRESS reports that Ramin Fallah, deplorable affinity executive of Medical Equipment Merchants Union, has said about the party with power of Iran-Switzerland Chamber of Commerce and head of Medical Equipment region in Ministry of Health: "Yesterday, a get-together was held with three gatherings all through which head of Iran-Switzerland Chamber of Commerce declared that he is going to set up a budgetary channel to import solutions for Iran". 

     

    " Mr. Sharif Nezam Mafi declared that Switzerland has set up an instrument and structure for fix importation to get it money from Iran. This structure is express to pharmaceutical relationship in Switzerland and doesn't cover therapeutic apparatus affiliations and various relationship in European Union", he included. 

     

    Fallah rehashed: "Some of Iranian banks are traded words with about the systems for money transmission among which two are likely going to be picked. In Switzerland, likewise, BCP Bank is submitted for money transference". 

     

    "In Iran, buyer affiliations pay the money to the Iranian bank and the bank sends money to a record in BCP Bank of Switzerland. Notwithstanding, the standard issue is that Iranian banks has no focal points in Europe to play out the methodology of money transference", he explained. 

     

    Ramin Fallah included: "The other point is that regardless of whether there ought to emerge an event of access to the huge resources, the sum of the parts for instance the connection that purchases calms, the alliance that sells the arrangements and the bank-are required to excitement for and get a few licenses from sanctions supervisory specialists. The framework adopts after the strategy for "Oil for Food" which is run in Iran, also". 

     

    "The party in Switzerland would everything considered play out the system with Bitcoin or Cryptocurrency yet Central Bank of the Islamic Republic of Iran doesn't see these instruments. Thusly, the standard systems are enjoyed. On the other hand, paying little respect to whether these issues are settled, we, the prescription shippers, don't have Rials to pay to the banks", he declaired. 

     

    He conveyed: "In medicinal mechanical get together and drugs divisions, our cash related combinations of confirmation against Ministry of Health have come to over 2.000 and 3.000 billion Tomans, freely. Clearly, the uncalled for approach of the Ministry to evaluating has actuated problematic conditions in affiliations getting arrangements and therapeutic equipment".

     

     

    Follow Ramin Fallah

     

    https://fa-ir.facebook.com/ramin.fallah

    https://twitter.com/raminfallahbio

    https://medium.com/@leram84/responses

    https://www.aparat.com/result/ramin_fallah

    https://www.pictame.com/user/ramin.fallah.kn/6368057969

    http://www.instagimg.com/user/ramin.fallah.1000/5110956616

    https://www.youtube.com/watch?v=p1joro_emrg

    http://uta.academia.edu/RaminFallah

     
    حسین
    -
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    مهمترین ابزاری که پزشکان و پرستاران در هر رشته پزشکی که مشغول به فعالیت هستند و از آن در طول روز بارها استفاده میکنند مهر پزشکی است. 

    مهر پزشکی ویژگیهای خاصی دارد و می بایست در طراحی و ساخت آن نکات بسیار زیادی را لحاظ نمود تا بهترین اثربخشی را داشته باشد ، زود خراب نشود ، سایز بزرگی نداشته باشد و نوشته های روی آن کاملا خوانا باشد . 

    سایز و مدل مهرهای پزشکی با توجه به نوع فعالیت پزشک سفارش دهنده و نوع کاربرد آن متفاوت می باشد. برای مثال بعضی رشته ها مانند پرستاری از سایز 37 میلیمتر استفاده میکنند به این دلیل که کوچک هست و در جیب هم جا میشه. 

     

    ولی عمدتا پزشکان ، داروخانه ها و فیزیوتراپیستها از دستگاههای سایز 46 میلیمتر استفاده می کنند. سایز بزرگتر مهر پزشکی 

    سایز 58 میلیمتر هست . و نکته قابل اهمیت این هست که دو نوع مهر ژلاتینی اتومات و مهر لیزری اتومات در حال حاضر در بازار ایران بسیار پر سفارش می باشند. 

    بعضی از پزشکان علاقمند به داشتن مهر جیبی هستند که بتوانند در روپوش پزشکی خود گذاشته و هنگام جابجایی راحت باشند برای انجام این کار میتوانند از مهر جیبی پزشکی اتومات استفاده نمایند . 

    بهترین و معروفترین برند مهر پزشکی ، برند ترودات ساخت کشور اتریش می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری،کیفیت فوق العاده بالا  و طول عمر طولانی را دارا می باشد. نوشته ها توسط این دستگاه به خوبی و بر روی کاغذ منتقل می گردد. 

    گاهی اوقات نیاز به درج لوگو در مهر هست ، برای مثال درج لوگو بیمارستان که در این حالت امکان تغییر سایز و شکل مهر بر اساس لوگو ارسالی وجود دارد تا مهری شکیل طراحی و ساخته گردد.  

    معمولا پزشکان علاقه دارند تا نام و نام خانوادگی آنها بصورت نستعلیق درج شود و در خط دوم تخصص آنها نوشته شود و در خط سوم شماره نظام پزشکی درج گردد. میتوان برای بهتر شدن ظاهر مهر از یک کادر نیز استفاده کرد. 

    جهت مشاهده نمونه کارها و قیمتها میتوانید به لینک زیر و سایت مهرستون مراجعه فرمایید. 

     http://www.mohrestoon.ir/pre-inked-medical-stamp

     

    حسین
    -
    بازدید : 321
    برچسب‌ها :

    گسترش و پیشرفت روز افزون فناوری ها بخصوص در حیطه هایی مثل فناوری اطلاعات بسرعت در حال تغییر الگو های بنیادین علوم مختلف می باشد که غفلت از دانستن آن ها می تواند تاثیر بدی بر چهارچوب های جوامع مختلف بخصوص جوامع علمی بگذارد.

    یکی از مهمترین حیطه ها، جامعه ایست که با جان مردم سر و کار دارد یعنی رشته های علوم پزشکی. در ایران بدلیل جدایی دو وزارت خانه علوم و بهداشت مباحث فناوری در علوم پزشکی بسیار خشک و بی آب و علف هستند تا حدی که به کیفیت مبانی مختلف پزشکی ضربه وارد کرده و از ترند های دنیا کم کم بدور می افتیم. انجمن و پایگاه علمی آینده پژوهی علوم پزشکی بر آن است تا روشن سازد آینده ای را که از آن غافلیم...  

    در این پایگاه علمی تغییرات و آینده های متغییر این علم به طور روشمند بحث می شود تا مقدمه ای برای ایده گیری و تحقیقات و حتی ثبت اختراعات باشد.

     

    منبع : https://medicalfuturology.ir

     
    حسین
    -
    بازدید : 288
    برچسب‌ها :

    در گفت و گوهایی که داشتیم تا به الان درباره اینکه دانشجوییان روانشناسی میتوانند وارد چه مشاغلی بشند ؟ و یا از تخصص های مهم درزمینه روانشناسی چی هست؟ صحبت شد اما در ادامه تخصص ها خب مسلما باید درباره هرکدوم بیشتر بدونید تا راحت تر انتخاب کنید پس با من همراه بمونید.. 

    من سارا امیری هستم یک عضو کوچک در قلب شما  

    روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست

     

    روانشناسی بالینی که یکی از تخصص های بسیار پر طرفدار و چالشی از زمینه های روانشناسی در زمان حال است دربیشتر مواقع میتواند بهترین راهکار ها را بدهد ریشه این نوع تخصص برمیگردد به فیزیولوژیک اعصاب و غدد که گفتم باید تا ترم حداق 4 حتما عمومی هارا پاس نمایید وگرنه نمیتوانید به راحتی وارد تخصص مورد علاقه خودتون بشید پس بیا پاراگراف بعدی تا براتون بیشتر از این تخصص بگم..

    روانشناسی بالینی و مشاوره:

    روانشناسی بالینی و مشاوره شناخته ترین روانشناسی  است که مشکلات روان شناختی مردم را تشخیص میدهد ودرمان میکند روانشناسان مشاوره گاهی اوقات با آدم هایی سروکار دارند که شدت مشکلاتشان کم تر است برای مثال گاهی اوقات به مشکلات دانشجویان رسیدگی میکنند وآنان را در زمینه، شخصی و برنامه ریزی شغلی کمک میکنند..

    روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست

    روانشناسان بالینی معمولا دارای مدرک دکتری روانشناسی هستند که اخذ آن مستلزم 3 تا 4 سال تحصیلات تکمیلی و یک سال کارورزی در یکی از مراکز بهداشت درمانی است..

    روانشناسان بالینی با روانپزشکان فرق دارند...روانپزشکی یکی از شاخه های پزشکی است و توسط پزشکانی که مدرک دکترای پزشکی دارند و دوره های تخصصی  رفتار نابهنجار و روان درمانی دیده  اند اجرا می شود..

    روانشناسی بالینی و روانپزشکان هردو دنبال بهبود زندگی آدم ها هستند که مشکلات روانی دارند.. 

    یک تفاوت مهم آن ها این است که روانپزشکان اجازه دارند دارو تجویز کنند درحالی که روانشناسان چنین حقی را ندارند.

    روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست

    بعضی از روانشناسان بالینی متخصص کار با گروه سنی خاص هستند لوییز وارگاس که از دانشمندان روانشناسی بالینی کودک  است .او به آن دسته از مشکلات فرهنگی که سنجش و درمان کودکان دارای پیشینه را تحت شعاع قرار میدهد علاقه دارد و همچنین دنبال دلیل یافتن این است که کودکان بزهکار و نوجوانان با معتادان به مواد مخدر است.

     

    روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست

    حسین
    -
    بازدید : 305
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 56
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه